2014 – 2015 : Lekker Veluwe, Apeldoorn 

Functie : community marketeer

Werkzaamheden : 

  • Verantwoordelijk voor de groei van de community in het aantal ‘fans’ en verkeer naar de verschillende kanalen (website, Social Media en evenementen).
  • Functioneel beheer over alle producten met betrekking tot het label ‘Lekker Veluwe’.
  • Plannen en uitvoeren van de marketing strategie behorende bij de community ‘Lekker Veluwe’ en daaraan verwante producten en evenementen.
  • Concept ontwikkeling en implementatie van verschillende producten die onder het label ‘Lekker Veluwe’ zijn uitgezet, zoals boeken, workshops, website, Social Media kanalen, dagbladpagina’s en weekkrantpagina’s van de Stentor.
  • Genereren, interpreteren en analyseren van marktanalyses (statistieken, rapportages, onderzoek), marktinformatie en stuurinformatie.
  • Contentplanning en –management van zowel de offline als de online kanalen met de titel ‘Lekker Veluwe’.
  • Coördinatie en afstemming van de content met de redactie. Hieronder vielen de diverse Social Media kanalen (Facebook, Pinterest en Twitter), de website lekkerveluwe.nl, de dagbladpagina (maandelijkse verschijning) en de weekkrantpagina (wekelijkse verschijning).
  • Organiseren van evenementen zoals kookworkshops, fietstochten, proeverijen, rondleidingen en verschillende workshops i.s.m. streekproducenten.
  • Opstellen en uitvoeren van de maandelijkse nieuwsbrief via Selligent. (hieronder vallen ook het ontwikkelen en designen van de template (implementatie in SIM), beheren opt database, etc.).